رسانتو

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو
  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. 10 مورد از بهترین افزونه های ثبت نام وردپرس

10 مورد از بهترین افزونه های ثبت نام وردپرس

۱۰ مورد از بهترین افزونه های ثبت نام وردپرس

بهترین افزونه های ثبت نام وردپرس

در گذشته نه چندان دور برای استفاده از محیط هایی مثل وردپرس تا حدودی نیاز به دانسته های در زمینه برنامه نویسی بود تا کارها به نحو بسیار بهتری به جلو پیش برود، اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی همه چیز ساده شده است و دیگر نیازی به دانستن این موارد نیست.

بسیاری از وب سایت ها برای این که بتوانند کاربران را به صورت دائم برای خود جذب نمایند از افزونه های ثبت نام وردپرس بهره می برند، این افزونه ها به صورت پیش فرض حاضر و آماده بوده و با نصب کردنشان امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

افزونه های ثبت نام وردپرس امروزه در بسیاری از سایت ها موجود می باشد، این افزونه ها کمک می کنند تا صاحب سایت تجاری بتواند با ایجاد صفحاتی این امکان را فراهم آورد تا بخشی از کاربران خود را شناسایی کند و مواقعی که نیاز بود با آنها ارتباط برقرار نماید.

در ادامه این مقاله بر آنیم تا 10 مورد از بهترین افزونه های ثبت نام وردپرس را برای شما خواننده عزیز و گرامی نام ببریم و تا جایی که مقاله به ما اجازه بدهد توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه نماییم تا بدانید که از آنها به چه صورت بهره ببرید.

 

اگر که دوست داری طراحی سایت اختصاصی خودت رو داشته باشی، حتما روی لینک بزن.

افزونه دیجیتس:

افزونه های ثبت نام وردپرس دیجیتس یک افزونه کاربردی است که به شما امکان می دهد سیستم ثبت نام و ورود کاربران را بر روی وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه برای طراحی سایت های اعضایی، فروشگاه های آنلاین و هر نوع سایتی که به کاربر نیاز دارد مناسب است.

با استفاده از این افزونه های ثبت نام وردپرس شما می توانید فرم های ثبت نام و ورود کاربران را سفارشی کرده و تنظیمات متنوع براساس نیازهای خود ایجاد نمایید. این افزونه امکاناتی مانند تعیین چگونگی ثبت نام (اجباری / اختیاری)، تایید ایمیل، افزودن کد کوتاه برای قرار دادن فرم ها در محتوا و بسیاری از ابزارهای دیگر را فراهم می کند.

با فعال سازی چنین افزونه های ثبت نام وردپرس می توانید کاربران را به سایت خود جذب کنید و عملکرد و امکانات سایت خود را بهبود ببخشید. این افزونه با رابط کاربری ساده و طراحی شده بر پایه ریسپانسیو به شما کمک می کند تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید.

افزونه های ثبت نام وردپرس

کلین لوگین:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس برای سیستم مدیریت محتوایی است که به کاربران امکان می ‌دهد به سایت شما وارد شوند. این افزونه قابلیت های متعددی دارد که می ‌تواند فرآیند ثبت نام و ورود کاربران را سهولت بخشیده و تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

با استفاده از این افزونه، می ‌توانید فرم های ثبت نام سفارشی را برای کاربران خود ایجاد کنید و موارد مورد نیاز برای ثبت نام را نیز تعیین کنید. همچنین شما می‌ توانید قوانین و شرایط استفاده را برای کاربران نمایش دهید.

همچنین این افزونه های ثبت نام وردپرس قابلیت های امنیتی همچون تأیید ایمیل، اعتبارسنجی کپچا و محدودیت تعداد ورودهای ناموفق را نیز هم دارد. این قابلیت ها می ‌توانند از هک شدن سایت جلوگیری کنند و اطلاعات کاربران را کاملا مناسب محافظت نمایند.

ووکامرس:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس است که قابلیت اضافه کردن قابلیت ثبت نام و ورود کاربران به فروشگاه آنلاین شما را فراهم می کند. این افزونه به کمک ابزارهایی کمک می کند فرایند ثبت نام و ورود کاربران را بهبود بخشید و تجربه خرید آنلاین را برای آنها ساده تر و دلنشین تر کنید.

کاربردهای اجمالی این افزونه به شرح زیر است:

* ثبت نام کاربران

* ورود کاربران

* امکان بازیابی رمز عبور

* بررسی اعتبار کاربران

* ایجاد حساب کاربری مهمان

 

حتما برین مقاله ی مقایسه Figma و Adobe XD+ بررسی تفاوت ها وقابلیت ها رو ببینید که خیلی بدردتون میخوره.

بازیابی اطلاعات:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس که کارش بازیابی اطلاعات می باشد، این افزونه به شما امکان می‌ دهد تا یک فرم ثبت نام سفارشی برای کاربران خود ایجاد کنید تا بازیابی رمز عبور فراموش شده را امکان پذیر سازید و مدیریت سیستم ثبت نام را بهبود ببخشید.

همچنین افزونه ثبت نام و بازیابی اطلاعات وردپرس دارای قابلیت‌های امنیتی است که شما را در مقابل هرگونه تلاش برای نفوذ به سیستم حفاظت می ‌کند. به کمک آن شما می ‌توانید یک حداقل طول رمز عبور تعیین کنید و یا برای ارسال ایمیل با لینک بازیابی رمز عبور از استانداردهای امنیتی استفاده نمایید.

افزونه اطلاعیه ها:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس است که به شما امکان می ‌دهد فرم‌ های ثبت نام ورودی برای وبسایت خود ایجاد کنید و اطلاعات کاربران را به طور خودکار در پایگاه داده ذخیره کنید. این افزونه به شما امکاناتی ارائه می ‌دهد تا ثبت نام کاربران را به سادگی انجام دهید. بعضی از مزایای این افزونه عبارتند از:

* ایجاد فرم‌های ثبت نام سفارشی

* عملیات اعتبارسنجی

* ذخیره اطلاعات در پایگاه داده

* مدیریت کاربران

افزونه ثبت شماره:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس است که بسیار کاربردی می باشد و به کاربران امکان می‌ دهد با وارد کردن شماره تلفن خود در سایت ها ثبت نام کنند. این افزونه وردپرس قابلیت های متنوعی را ارائه می‌دهد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌ کنیم:

* فرم ثبت نام ساده

* تغییرات در تنظیمات ورود به سیستم

* هماهنگی با پلاگین‌ های پیامک

* امکان مدیریت کاربران

افزونه های ثبت نام وردپرس

افزونه درگاه پرداخت:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس درگاه پرداخت می باشد که برای وب سایت شما امکان پذیرش و پرداخت آنلاین مشتریان را فراهم می ‌کند. با استفاده از این افزونه، شما می‌ توانید درگاه‌ های مختلفی را مانند پی پال و استریپ و بانک های آنلاین کشور را به وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه موجب می شود تا بسیار راحت تر بتوان از روی بستر اینترنت دست به خرید زد. برخی از این قابلیت هایش عبارتند از:

* ثبت نام و نصب آسان

* یکپارچگی بالا

* گزینه‌ های تنظیمات پیشرفته

* گزارش‌ دهی و آمار

* پشتیبانی و بروزرسانی

* قابل اعتماد

افزونه ویرا:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس ویرا می باشد که یک افزونه درگاه پرداخت است که به شما امکان می‌ دهد درگاه‌ های مختلفی را به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید. این افزونه قابلیت هماهنگی با درگاه‌ های معتبر پرداخت را داراست و به شما اجازه می‌ دهد تا پرداخت‌ های آنلاین از طریق سایت خود را دقیقا مدیریت کنید.

با استفاده از افزونه ویرا می ‌توانید درگاه‌ های پرداختی محبوبی نظیر زرین پال، پی ‌پال، ملت پرداخت، و غیره را به وب سایت وردپرسی ‌تان اضافه کنید. با اضافه کردن دکمه‌ های پرداخت به سایت خود، مشتریانتان قادر خواهند بود برای خرید‌ها و پرداخت‌ ها از سایتتان استفاده کنند.

همچنین افزونه های ثبت نام وردپرس ویرا به شما امکان می‌ دهد برای هر محصول موجود در فروشگاه خود، قیمت، توضیحات و سایر جزئیات را تنظیم کنید و پس از انتخاب محصول، مشتریان می‌ توانند از طریق درگاه پرداخت معتبر و امن، خرید خود را انجام دهند.

افزونه کوتاه کردن مسیر ثبت نام:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس افزونه “کوتاه کردن مسیر ثبت نام” می باشد که یک افزونه قدرتمند و کاربردی است که مسیر ثبت نام پیش فرض را در سایت ها کوتاه می کند. وقتی کاربران جدید در وب سایت شما می خواهند ثبت نام کنند این امکان کمک می کند تا ابتدا سریعتر عضو شوند تا بعدا از پنل خود در صورتی که ضروری دانستند بقیه اطلاعات را هم سر فرصت وارد کنند. برخی از ویژگی هایی که ممکن است در این افزونه دیده شود عبارتند از:

* امکان ایجاد نام کاربری خاص برای ثبت نام

* امکان تنظیم پیوند سفارشی

* افزودن قابلیت انتخاب تصویر

* امکان نمایش نام کاربر در آدرس اختصاصی

* افزودن دسته بندی ها و برچسب ها

افزونه یادگیری:

یکی از افزونه های ثبت نام وردپرس مربوط به یادگیری است که به شما امکان می دهد در وبسایت وردپرس خود یک سیستم ثبت نام پیشرفته همراه با آموزش ارائه دهید. این افزونه قابلیت های مختلفی دارد که به شما این امکان را می دهد تا عملیات ثبت نام را برای کاربران بهبود ببخشید.

این افزونه دقیقا کاربر را راهنمایی می کند که به چه صورت کارها را انجام دهد تا ثبت نام بدون خطا و با دقت بالا در سایت انجام شود، در حقیقت این افزونه نقش راهنما و مشاور را برای کاربر دارد تا به خوبی از پس انجام مراحل ثبت نام بر بیاید و وارد محیط کاربری وب سایت شود.

 

در آخر لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با در اختیار داشتن تیمی خبره این توانایی را دارد تا افزونه های ثبت نام وردپرس را بر روی وب سایت شما فعال کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *