رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. دیجیتال مارکتینگ
  4. »
  5. آموزش دیجیتال مارکتینگ و خدمات زیرشاخه ی آن

آموزش دیجیتال مارکتینگ و خدمات زیرشاخه ی آن

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ و زیرشاخه های آن یکی از مهم ترین و محبوب ترین موضوعاتی است که در سال های اخیر وارد بازار دنیای دیجیتال شده است. در این مقاله اطلاعات بسیار زیاد و کاربردی فراوانی را در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید با استفاده از آنها اطلاعات کلی خود را نسبت به آموزش دیجیتال مارکتینگ را تکمیل کنید.

بهترین آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این دنیای پر سرعت، به روز شدن با آخرین مهارت ها و دانش ها بسیار مهم است. همانطور که تکنولوژی در حال تکامل است، مهارت های جدید در بازار توسعه می یابد.

برای ورود به دنیای دیجیتال نیازی به آگاهی از دانش فنی نیست. هر کسی می تواند بخشی از تکامل دیجیتال باشد. فرقی نمی کند که چه کسی باشید، می توانید یک دانشجو، یک فرد حرفه ای، یک کارآفرین، یک تاجر، و خانه دار یا کار آزاد داشته باشید. 

از آنجایی که هر بخش از زندگی ما به نوعی تحت تأثیر فناوری های دیجیتال است، سازمان ها نیز از بازاریابی از طریق رسانه های دیجیتال برای افزایش ارزش برند خود استفاده می کنند.

بهترین راه برای دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

  1. شروع به خواندن وبلاگ های مرتبط با موضوعات خود کنید.
  2. شروع به تمرین کنید و مطابق با صنعت به روز شوید.
  3. به موسسات آموزش دیجیتال مارکتینگ بپیوندید که در آن دانش و تجربه عملی خواهید داشت.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک پلتفرم باز برای ترویج و انتشار تجارت، محصولات و خدمات در دستگاه های اینترنتی است. دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای تعریف راه‌حل‌های بازاریابی گنجانده شده برای جذب، تکامل و تغییر مشتریان آنلاین استفاده می‌شود.

پرداخت در ازای هر کلیک

PPC مدلی از بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که روی یکی از تبلیغاتشان کلیک می‌کنند، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند. هزینه های پرداختی به ازای هر کلیک توسط موتور جستجو بر اساس رقابت مشخص می شود.

بهینه سازی موتور جستجو(seo)

بهینه سازی موتورهای جستجو به معنای راه اندازی وب سایت و محتوا به گونه ای است که در صفحه نتایج موتورهای جستجو برتر (SERP) قابل مشاهده باشد. این موضوع به بهبود دید یک وب سایت در نتیجه جستجوی ارگانیک/طبیعی و رسیدن به مخاطب هدف خاص کمک می کند.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی روشی برای ارسال پیام یا پیام های انبوه به مخاطبان مجموعه هدف از طریق ایمیل است. بازاریابی ایمیلی برای تبلیغات تجاری، درخواست فروش، فراخوانی برند یا تماس برای کسب و کار استفاده می شود.

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک تجارت محصولات یا خدمات با استفاده از اینترنت و همچنین انتقال وجوه همراه با اطلاعات برای انجام این خریدها است. خرید تجارت الکترونیک معمولاً برای توصیف فروش اقلام فیزیکی آنلاین استفاده می شود، با این حال، می تواند هر نوع معامله ی تجاری را که از طریق اینترنت تبلیغ می شود را نیز شامل شود.

استراتژی کسب و کار/بازاریابی

استراتژی بازاریابی، طرح کلی یک کسب و کار برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتریان محصول یا خدماتی است که کسب و کار ارائه می دهد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی رسانه های اجتماعی روشی است که برای تبلیغ یک کسب و کار یا رویدادها با استفاده از کانال ها/پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی در آموزش دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود. SMM به فرآیند کسب ترافیک/توجه یا ایجاد آگاهی از برند از طریق رسانه های اجتماعی اشاره دارد. هدف اصلی آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، افزایش ترافیک مربوطه در وب سایت، گرفتن سرنخ، جذب پست، لایک صفحه و تبدیل است.

برای دریافت خدمات مختلف دیجیتال مارکتینگ، به صفحه ی اصلی رسانتو که معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ است، مراجعه فرمایید

آموزش دیجیتال مارکتینگ

محتوا نویسی و ویرایش

محتوا نویسی، هنر نوشتن برای تبلیغ محصولات، خدمات، یک تجارت، یک شخص یا یک ایده است. در حین توسعه محتوای وب، یک نویسنده محتوا باید به طور کامل بر انتخاب، اصلاح، بافتن و همچنین ایجاد آن کلمات به نحوی تمرکز کند که بازدیدکننده را متقاعد کند که اقدامی مشخص را انجام دهد. ویرایش محتوا فرآیندی است که تضمین می کند متن از نظر املا، دستور زبان، اصطلاحات، نشانه گذاری و قالب بندی صحیح است. 

همچنین تضمین می‌کند که ایده‌ای که نویسنده می‌خواهد به تصویر بکشد واضح و قابل درک است. همانطور که در وب سایت، وبلاگ، مقالات و کپی های تبلیغاتی می بینیم، فقط محتواها وجود دارند، حتی برای رتبه بندی سئو، منحصر به فرد بودن محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهای الگوریتم گوگل است.

تجزیه و تحلیل Analytics

تجزیه و تحلیل، فرآیند علمی کشف و انتقال الگوهای معنی دار است که می توان آن را در داده ها یافت. تجزیه و تحلیل با استفاده از داده ها، برنامه های سیستم کامپیوتری و همچنین مطالعات تحقیقاتی رویه ها برای ارزیابی و همچنین درک اهمیت اطلاعات متکی است. 

طراحی و توسعه وب

طراحی وب سایت با بخش زیبایی شناختی و تعاملی وب سایت سروکار دارد. توسعه وب به طور گسترده به توصیف مشاغل مرتبط با ایجاد وب سایت برای سازماندهی از طریق اینترانت یا اینترنت اشاره دارد. روش توسعه وب، شامل طراحی وب سایت، ایجاد محتوای اینترنتی، اسکریپت نویسی سمت مشتری/سرور و همچنین ترتیب ایمنی شبکه، از جمله کارهای دیگری است که باید انجام شود.

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی یک استراتژی کاملاً تعریف شده و پذیرفته شده برای تبلیغ محصولات و خدمات شما از طریق دستگاه های تلفن همراه است (زیرا 80 درصد ما از موبایل برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنیم). این شامل پیام‌های بازاریابی، بررسی‌ها، مقایسه قیمت‌ها، پیامک‌های انبوه، تبلیغات برنامه، کدهای QR، تبلیغات، ویدیوها و سایر محتواهایی است که به دستگاه‌های تلفن همراه شخصی تحویل داده می‌شوند. این دستگاه‌ها شامل تلفن‌های همراه، تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های موبایل پیشرفته هستند.

اقتصاد دیجیتال در تمام زندگی ما قرار گرفته شده است و قطعاً در هر لحظه افزایش خواهد یافت. 

در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ / آموزش بازاریابی آنلاین راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید، بهتر است با علاقه خود شروع کنید و شروع به یادگیری و تمرین آن کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

چرا دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ؟

طبق یک نظرسنجی، بیش از 50 درصد از جمعیت جهان اکنون از گوشی هوشمند استفاده می کنند. تقریباً 2.8 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در جهان وجود دارند و 1.61 میلیارد نفر از خدمات تجارت الکترونیک در سراسر جهان استفاده می کنند.

تقاضای بالایی دارد:

مشاغل دیجیتال مارکتینگ تقاضای بالایی دارند. فناوری نوآورانه و تغییر نگرش انسان نسبت به دیجیتالی شدن، رفتار مردم را تغییر داده است. نفوذ دیجیتال مارکتینگ فوق العاده است. اکنون این امکان برای هر برندی وجود دارد که به افراد مناسبی که ارتباط دیجیتالی کمی دارند دسترسی پیدا کند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا حرفه ی خود را شروع کنید:

بله، یادگیری دوره های بازاریابی دیجیتال می تواند شروعی برای کاوش و رشد خودتان باشد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، توسعه این مهارت می تواند یک مزیت اضافی برای شما باشد تا قابل ارائه باشید. اگر می‌خواهید در میان جمعیت متمایز شوید، حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید، یک وبلاگ یا یک کانال YouTube راه‌اندازی کنید و حضور خود را در سراسر جهان نشان دهید. تعدادی نمونه از افرادی وجود دارد که پس از اینکه استعدادهایشان در رسانه های دیجیتال در سطح جهانی به نمایش گذاشته شد، استخدام شده اند.

نیازی به پیشینه آکادمیک خاصی ندارد:

مهمترین نکته برای دنبال کردن حرفه ای در بازاریابی دیجیتال این است که نیازی به دانش در مورد مهارت های کدنویسی یا دانش برنامه نویسی ندارید. چه به یک زمینه فنی یا غیر فنی تعلق دارید، می توانید وارد دنیای دیجیتال شوید و مهارت های بازاریابی دیجیتال را بیاموزید.

به شما امکان می دهد بخش های مختلف را کاوش کنید:

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، می توانید صنعت مورد نظر خود را کشف کنید. چندین صنعت وجود دارند که در حال انجام مراحل دیجیتال هستند:

آموزش، اخبار و رسانه، صنعت مد، بازی و سرگرمی، بخش های بهداشت، صنعت خودرو، غذا و مسافرت و غیره.

چندین نقش مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

متخصص سئو، بازاریاب رسانه های اجتماعی، متخصص خلاق، نویسنده/بررسی محتوا، کارشناس روابط عمومی آنلاین، کارشناس تبلیغات دیجیتال، بازاریاب ورودی.

از امروز دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید:

دوره دیجیتال مارکتینگ از موضوعات فرعی زیادی تشکیل شده است و شما می توانید به راحتی در هر یک از آنها تخصص داشته باشید.

دیجیتال مارکتینگ یکی از مهارت‌های امروزی است که باید بدانید. با افزایش تقاضای اینترنت و کاهش نرخ داده، افراد بیشتری آنلاین شده و محتوای آنلاین بیشتری را نسبت به قبل جستجو می کنند.

هنگامی که تمرکز کردید، شروع به یادگیری آموزش دیجیتال مارکتینگ کنید. با خواندن وبلاگ ها و مقالات، تماشای فیلم ها و دانلود کتاب شروع به یادگیری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، اطلاعاتی بسیار کامل در رابطه با آموزش دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. شما اگر که قصد دارید درزمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید، باید تمامی اطلاعات ذکر شده در این مقاله را مطالعه کنید و همچنین هر کدام از این موضوعات را بسیار تخصصی تر نیز بررسی کنید.

از اینکه مقاله ی ما را مطالعه کردید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *