رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. آموزش سئو محلی و تکنیک های آن

آموزش سئو محلی و تکنیک های آن

آموزش سئو محلی و تکنیک های آن

امروزه رقابت در فضای آنلاین بسیار شدید است و تمامی فروشگاه ها و بیزینس ها سعی می کنند با به کار بستن تکنیک های مربوط به سئو محلی بر میزان بازدید صفحات خود بیفزایند تا بر روی میزان فروش و سود مستقیم آن تاثیر مستقیم بگذارد.

تجربه ثابت کرده هر فروشگاهی که بهتر بتواند تکنیک های سئو محلی را به کمک مهندسان سئو پیاده سازی کند، به طور قطع از رقبای خود پیشی خواهد گرفت و به میزان سود بیشتری از این بازار الکترونیک دست خواهد یافت.

طبق آماری که وجود دارد بیش از نود درصد افراد به خاطر به کار بستن همین استراتژی های سئو محلی وارد وب سایت های معتبر و پرفروش می شوند، تا خدمات یا کالاهایشان را برای امور مربوط به خود به کار بگیرند.

در ادامه برای این که بیشتر با مقوله سئو محلی آشنایی پیدا کنید ابتدا آن را برای شما مفصل تعریف می نماییم و تا جایی که متن به ما اجازه و فرصت بدهد در هر زمینه توضیحاتی ارائه می نماییم تا شما خواننده گرامی بیشتر آگاه شوید.

 

سئو محلی یا سئو لوکال چیست؟

سئو لوکال، نوعی روش بهینه ‌سازی است که به کسب و کارها کمک می ‌کند تا در نتایج موتورهای جستجو در صفحات اول نمایش داده شوند. معمولا این روش ها به وسیله بهینه‌ سازی کلمات کلیدی محلی، به روز رسانی اطلاعات مسیر یابی محلی و غیره به فروشگاه ها کمک می کنند تا بیشتر در معرض دید مشتریان قرار بگیرند.

با توجه به اینکه در سالیان اخیر جستجوهای محلی برای دریافت خدمات به شدت در حال افزایش هستند و مردم برای یافتن کسب و کارهای نزدیک تر به اینترنت مراجعه می‌ کنند، توجه به سئو محلی بسیار برای فروشگاه ها حائز اهمیت می باشد.

برای مثال، اگر شما یک رستوران یا فروشگاه محلی دارید و علاقمند به جذب مشتریان بیشتری هستید به کمک این تکنیک ها باید در نتایج جستجوی محلی بالاتر از دیگر رقبای خود قرار بگیرید تا مشتریان بیشتری را به سمت استفاده از خدمات خود بکشانید.

برای بهبود سئو محلی، بعضی از عوامل دارای اهمیت بالایی هستند که در ادامه برای آشنایی شما به آنها اشاره می کنیم که عبارتند از:

ثبت کسب و کار در صفحات محلی: ثبت نام در سرویس ‌های محلی مانند گوگل بیزینس و بینگ پلایس می ‌تواند تا حد بسیار زیادی به نشان داده شدن شما در صفحات جستجوی محلی کمک کند، بهتر است که کسب و کار خود را حتما در این جور جاها قرار دهید تا قابل دسترسی باشد.

بهینه ‌سازی صفحه وب محلی: استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با مکان فیزیکی کسب و کار و خدمات ارائه شده در متاتگ ‌ها، عناوین و محتوای صفحه وب می ‌تواند به بهبود یافته شدن شما توسط مشتریان کمک شایان توجهی نماید.

بازخورد مشتریان: داشتن بازخورد‌های مثبت از مشتریان قبلی به خصوص زیر صفحات وب شما می ‌تواند بهبود سئو محلی تان را تا حد زیادی بهبود ببخشد. برای این کار، شما می ‌توانید مشتریان خود را با انواع روش ها تشویق کنید تا بررسی‌ ها و نقدهای مثبت خود را در صفحات محلی شما قرار دهند.

ارتباط با جامعه: ارتباط با جامعه محلی از طریق وب سایت یا آپ می تواند موجب بهبود سئو محلی وب سایتتان شود. این موارد می ‌توانند به توسعه روابط عمومی و شناخت مکانی شما کمک کنند، در حقیقت موتورهای جستجو به این موارد برای بهبود بخشیدن سئو توجه ویژه دارند.

همان طور که حتما دیگر می دانید سئو محلی یک استراتژی کلیدی است که به کسب و کارها کمک می‌ کند تا در جستجوهای محلی با یک دیگر بیشتر رقابت کنند تا بیشترین ترافیک و مشتریان نزدیک به خود را بتوانند جذب کنند.

برای آگاهی از خدمات مشاوره سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، حتما روی لینک بزنید.

سئو محلی یا سئو لوکال چیست؟

تکنیک های سئو لوکال یا محلی

تکنیک های زیادی برای سئو محلی وجود دارد که معمولا مهندس سئو با توجه به نوع فعالیت فروشگاه باید این تکنیک ها را به کار بگیرد تا بتواند مشتریان بیشتری را به وب سایت یا آپ آنها بکشاند بلکه بر روی میزان فروش تاثیر مستقیم بگذارد.

یکی از تکنیک‌ های سئو محلی، بهینه‌ سازی اخبار محلی مربوط به تجارت شما است. این تکنیک شامل به روزرسانی و بهینه‌ سازی دائمی اخبار و مطالب مربوط به محل خدمت شما می باشد. در این راستا می ‌توانید از کلمات کلیدی مناسب محلی استفاده کنید، به منابع معتبر محلی لینک ارجاع دهید، و عناوین جذاب و جالب برای اخبار و مطالب خود انتخاب کنید تا مشتریان وارد سایت شوند.

یک راه دیگر برای بهینه‌ سازی سئو محلی، ایجاد یک صفحه اصلی مخصوص برای هر مکان فیزیکی یا شعبه فروشگاه شما می باشد. در این صفحه بهتر است اطلاعات کامل و کاربردی در مورد آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری، نقشه محلی و خدمات ارائه شده را قرار دهید. همچنین می‌ توانید از عنوان و متاتگ‌ های مناسب با استفاده از دسته‌ بندی ها و کلمات کلیدی برای این صفحات استفاده نمایید.

همچنین استفاده از برچسب‌ های نقشه نیز تا حد زیادی می‌ تواند به بهبود سئو محلی شما کمک کند. با اضافه کردن برچسب‌ های نقشه به سایت خود، موتورهای جستجو این توانایی را خواهند داشت تا بهتر از موقعیت مکانی فیزیکی و محل شما آگاهی پیدا کنند تا سایت فروشگاه شما را در نتایج جستجوی مربوط به آن مکان دسته بندی کرده و نشان دهند.

ضمنا آدرس فیزیکی و نام شعبه خود را در دسته‌ بندی‌ های مشابه دایرکتوری‌ های محلی نیز ثبت کنید. این به موتورهای جستجو کمک می‌ کند تا سازمان‌ دهی و محل شما را بهتر درک کنند و سایت شما را برای جستجوهای محلی دقیقا به مشتریان هدف نشان دهند.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که سئو محلی با تکنیک ‌های متنوع دیگری مانند ایجاد صفحات بلاگ محلی، حضور در شبکه ‌های اجتماعی محلی، ارائه برچسب‌ های ویژه برای محصولات و خدمات محلی و غیره نیز با استفاده از استراتژی‌ های مناسب تبلیغاتی بهبود می‌ یابد.

توصیه می کنم حتما به مقاله ی استراتژی لینک سازی چیست؟ بهترین استراتژی لینک سازی سر بزنید.

سئو محلی چه تاثیری بر روی میزان فروش دارد؟

سئو محلی چه تاثیری بر روی میزان فروش دارد؟

سئو لوکال تأثیر قابل توجهی بر روی میزان فروش دارد، زیرا وقتی وب‌ سایت یک کسب و کار در نتایج جستجوی محلی در بالای صفحه نمایش قرار می ‌گیرد، افزایش کلیک ‌ها و بازدید ها از آن وب‌ سایت اتفاق می افتد. این موضوع می‌ تواند منجر به افزایش تعداد مشتریان جدید، توسعه کسب و کار و افزایش درآمد فروشگاه ها شود.

علاوه بر این، سئو محلی موجب می ‌شود تا مشتریان به راحتی و سریع تر به کسب و کار شما دسترسی یابند، نزدیک بودن می ‌تواند بر روی تصمیم مشتریان برای خرید از شما را بهبود ببخشد و بر روی میزان فروش قطعا اثر مثبت خواهد گذاشت.

به طور کلی چون سئو محلی هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد تأثیر قوی و فوری بر روی میزان فروش کسب و کار می گذارد. بنابراین بهتر است با بهینه‌ سازی وب‌ سایت خود با این تکنیک ها به مخاطبان محلی کمک کنید تا در جستجوهای خود شما را سریع تر از رقبا بیابند بلکه از خدمات شما بهره مند شوند و بر روی میزان فروشتان اثر بگذارند.

 

از آن جایی که اجرایی کردن تکنیک های سئو محلی همواره با پیچیدگی هایی همراه است و بیشتر افراد اطلاعات بالا ندارند نخواهند توانست تا آنها را به خوبی به کار بگیرند، به شما توصیه می کنیم که به سراغ افرادی بروید که در این زمینه آگاهی و دانش کافی را دارند.

در آخر لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سال ها تجربه در زمینه اجرایی کردن انواع سئو، آمادگی دارد تا به شما تجار کمک کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *