رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. معرفی 10 تا از برترین سایت های سئو

معرفی 10 تا از برترین سایت های سئو

برترین سایت های سئو ، بهترین سایت های سئو

فهرست

 اگر که در زمینه سئو سایت فعالیت میکنید مهمترین مسئله ای که در این راستا باید بدانید این است که چگونه خود را همیشه به روز نگه دارید. چرا که همه می دانند تنها گذراندن یک دوره یا خواندن یک کتاب یا سه و کردن و یا بهینه سازی یک سایت از شما یک سئوکار حرفه ای نمی سازد بلکه شما باید مدام خود را در این حرفه به روز نگه دارید. پیشنهاد ما در این زمینه بررسی برترین سایت های سئو است. 

شما باید مدام برترین سایت های سئو را مورد تحلیل قرار دهید و همچنین خبرهای جدید و قوانین جدید گوگل را از طریق این سایت ها پیدا کنید و مدام سیاست‌های خود را در سایت های مختلف تغییر دهید. چرا که بسیاری از قوانینی که امروز رتبه سایت شما را بهبود می دهند ممکن است مدتی دیگر باعث کاهش رتبه شما شوند. می توانید در این زمینه مقاله ی مشاوره سئو را مطالعه بفرمایید.

پس شناسایی و پیدا کردن بهترین سایت های سئو در جهان امری ضروری برای هر سئو کار است. اگر شما هم در این زمینه فعالیت میکنید، مطالعه این مقاله تا انتها برای شما ضروری است. پس با ما همراه باشید.

ده تا از برترین سایت های سئو جهان کدامند؟

1- سایت SEOBook:

یکی از برترین سایتهای سئو که در جهان وجود دارد، سایت SEOBook است. در این سایت علاوه بر اینکه برای شما ابزارهای مختلف سئو هم معرفی شده اند و هم مورد تحلیل قرار گرفته اند، استراتژی‌های مختلف سئو نیز برای شما مورد تحلیل و بررسی قرار داده است و روش‌های مختلفی را به شما پیشنهاد داده است. و علاوه بر تمامی این مطالب یک وبلاگ فوق‌العاده قوی و پر محتوا نیز برای تمامی کاربران فراهم آورده است. 

2- سایت Moz:

یکی از معروف ترین سایت هایی که در زمینه ی سئو در جهان وجود دارد، سایت ماز است. افراد بسیاری وجود دارند که رفرنس تمامی کارهایی که انجام می‌دهند، سایت ماز است.در سایت ماز تمامی اطلاعاتی که در رابطه با سئو نیاز دارید را می توانید به راحتی پیدا کنید. 

همچنین اگر که می خواهید خود را در زمینه سئو به روز نگه دارید، سایت ماز یکی از برترین سایت های سئو در این زمینه است. اطلاعات موجود در سایت ماز بسیار جامع هستند، در این سایت می توانید مطالب بسیار زیادی را به صورت رایگان بدست آورید. همچنین سایت ماز برای شما مشخص کرده است که چه ابزاری در زمینه سئو رایگان است و چه اطلاعاتی را با استفاده از آن ابزار رایگان می توانید به دست آورید و کدام یک از ابزار را باید با صرف هزینه استفاده کنید.

همچنین خود سایت ماز ابزار بسیار قدرتمند مختلفی را در اختیار شما در زمینه‌های مختلف سئو قرار می دهد. که بخشی از آن ها رایگان و بخشی از آنها را باید با خرید اکانت در سایت ماز اجازه دسترسی پیدا کنید. هیچ سایتی پیدا نمی کنید که بهترین سایت های سئو جهان را معرفی کند و سایت ماز را در لیست خود نداشته باشد.

برای اطلاع از فعالیت های خارجی سئو سایت، می توانید به مقاله ی اختصاصی راهنمای سئو خارجی مراجعه فرمایید.

برترین سایت های سئو، بهترین سایت های سئو

3- سایت Search Engine Land:

این سایت یکی از سایتهای برتر سئو در جهان است. در این سایت اخبار سئو مدام به روز می شوند و شما می توانید جدیدترین و بهترین اخبار سئو را در این سایت به دست آورید. پس اگر که در زمینه سئو خبره هستید ولی قصد دارید که اخبار صحیح را مدام پیگیری کنید و یا دسترسی به جدیدترین اطلاعات سئو داشته باشید، این سایت را به شما معرفی می کنیم. 

4- سایت Search Engine Watch:

سایت دیگری که در زمینه به روز نگه داشتن شما تلاش می‌کند، سایت Search Engine Watch است. این سایت نیز یکی از برترین سایت های سئو جهان است. چرا که مداوم اخبار سئو را برای شما به روز می کند و جدیدترین اطلاعات در زمینه ی سئو را نیز در اختیار همگان قرار می‌دهد.

 نکته:امروزه برترین سایت های سئو در جهان، به تولید و انتشار محتوای ویدیویی خود بسیار اهمیت می دهند، آن هم به دلیل اهمیتی است که محتوای ویدیویی بر روی کاربر دارد.با دنبال کردن 2 ترفند ساخت موشن گرافیک، محتوای ویدیویی جذابی مانند موشن گرافیک را برای سایت خود تولید کنید.

برای مشاهده خدمات و تعرفه سئو سایت، به صفحه ی اختصاصی مشاوره سئو در رسانتو مراجعه فرمایید

برترین سایت های سئو، بهترین سایت های سئو

5- سایت SEO 101:

یکی از برترین سایت های سئو قطعاً سایت SEO 101 است. در این سایت اطلاعات بسیار زیادی در زمینه یادگیری سئو می توانید پیدا کنید. تمامی اطلاعات کاملاً به روز هستند و تلاش‌های بسیار زیادی را در زمینه ی آموزش سئو به شما انجام داده اند. اگر به مقالات موجود در این سایت دقت کنید می توانید متوجه شوید که راه حل های بسیار زیادی را برای افراد مختلف که در زمینه سئو دچار مشکل شده‌اند، فراهم کرده است.

علاوه بر این که این سایت را به تمامی افرادی که قصد دارند خود را در زمینه سئو به روز نگه دارند معرفی می‌کنیم، این سایت را به دیگر افراد که تازه قصد شروع فعالیت‌های خود در این زمینه را دارند نیز معرفی می کنیم. توصیه های بسیار زیادی را در زمینه شروع فعالیت سئو کاران مختلف کرده‌اند و اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار آنها قرار داده اند و همچنین ذکر کرده اند وقتی که شرایطی که در مقالات مختلف ذکر شد را داشتید در آن زمان فعالیت های خود را شروع کنید.

و بعد دوره های بسیار زیادی را نیز برای سئو کاران و افرادی که علاقمند به این زمینه هستند فراهم آوردند که دیگر تنها مطالب تئوری در این زمینه نیستند بلکه مطالب پیچیده و استراتژی های مختلف در دوره ها مورد تحلیل و آموزش قرار می گیرند. و در نهایت ذکر می شود که گذراندن دوره ها و همچنین خواندن مقالات در کنار یکدیگر می تواند از شما یک سئو کار بسیار ماهر در بیاورد. 

6- سایت Webmaster World:

این سایت یکی از برترین سایت های سئو در جهان است. چرا که در آن محلی برای بحث در رابطه با موضوعات مختلف سئو وجود دارد. افراد مختلف در این انجمن‌ها ثبت نام کرده و بحث‌های زیادی در رابطه با مطالب مختلف سئو انجام می دهند. گاهی تنها با مطالعه سوال و جوابهایی که قبلاً شده است می توانید به پاسخ سوالات خود برسید و اگر دیدید سوال شما در میان سوال جواب ها نیست، می توانید سوال خود را بپرسید و افراد متخصص بسیار زیادی در آن انجمن وجود دارند که به راحتی سوال شما را جواب می دهند.

نکته بسیار جذابی که در رابطه با این سایت وجود دارد، این است که نسخه ی پرو از آن وجود دارد که مقالات بسیار زیادی در آن جای داده‌اند و این مقالات دارای محتوایی بسیار ارزشمند در زمینه سئو هستند. در این مقالات استراتژی‌های مختلف سئو مورد بحث قرار گرفته اند و تکنیک های بسیار زیادی را به کاربران آموزش دادند.

7- سایت search Engine Journal:

هفتمین سایت از از برترین سایت های سئو جهان سایت search Engine Journal است. در این سایت با حضور ماهرترین سئو کاران ممکن اطلاعات بسیار زیادی در اختیار کاربران این سایت قرار میگیرد. این افراد بسیار ماهر مدام مقالات بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلف سئو در اختیار شما قرار می دهند. و با استفاده از این سایت می توانید همیشه به روز بمانید چرا که این سایت به صورت روزانه در حال آپدیت شدن است و مدام در حال بارگذاری مقالات مختلف در زمینه سئو است.

8- سایت Seo By The Sea:

یکی از برترین سایت های سئو سایت Seo By The Sea است. مالکان این سایت از جمله اولین افرادی بودند که فعالیت های افراد را در محیط آنلاین بسیار تشویق می کردند. و به همین منظور آموزش های بسیار زیادی را در راستای توسعه فعالیت های مردم در محیط آنلاین قرار دادند. در این سایت می توانید مقالات سئو بسیار زیادی را پیدا کنید.

آنها مطالبی بسیار ارزشمند و مفید را در اختیار شما قرار دهد. در این سایت می‌توانید سئو را با جزئیات بسیار زیاد، یعنی اینکه قسمتهای مختلف سئو را برای شما مشخص می‌کنند، و هر کدام را به طور خاص و با جزئیات فراوان مورد تحلیل و توضیح قرار می‌دهند. پس اگر کار خود را تازه شروع کرده اید حتما به این سایت سر بزنید و اگر دنبال مقالات مفید هستید که خود را به روز نگه دارید باز هم این سایت برای شما بسیار مفید است.

برترین سایت های سئو، بهترین سایت های سئو

9- سایت Marketing Land:

یکی از بهترین سایت های سئو در جهان سایت Marketing Land است. در این سایت میتوانید مطالب بسیار زیادی را در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال پیدا کنید. یکی از مواردی که به طور مفصل و با جزئیات و با مقالات بسیار زیاد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است، بحث سئو است.

به خاطر مباحث بسیار زیاد و مفیدی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یکی از مفیدترین سایت هایی است که افرادی که تازه فعالیت آنلاین خود را شروع می کنند، باید حتماً این سایت را مورد بررسی قرار دهند. صفحه اصلی این سایت معروف ترین و پر بازدید ترین مقاله ها را به شما نشان می دهد در حالی که مقالات بسیار زیاد دیگری نیز می توانید در رابطه با سئو در این سایت پیدا کنید. 

10- سایت The Sem Post:

این سایت یکی از بهترین و جالب ترین سایت های ممکن در زمینه سئو است. چرا که افراد متخصص بسیار زیادی در این سایت جمع شده اند تا تمامی اطلاعات در زمینه فعالیت های انلاین و به خصوص سئو را در اختیار دیگران قرار دهند. آنها سخت ترین و پیچیده ترین مباحث مربوط به سئو راتحلیل می‌کنند و در اختیار کاربران قرار می دهند. پس مطالعه این سایت به شما پیشنهاد می شود.

برترین سایت های سئو، بهترین سایت های سئو

سخن پایانی 10 تا از برترین سایت های سئو

 در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، در رابطه با برترین سایت های سئو در جهان صحبت کردیم. در ابتدای مقاله قید کردیم که حتی اگر که شما دوره های مختلف و کتاب های مختلفی در رابطه با سئو گذرانده باشید باز هم سئو علمی است که حتماً باید خود را در آن به روز نگه دارید. پس شناخت مهمترین سایت‌های موجود در زمینه سئو برای شما امری ضروری است. می توانید به عنوان مطالب اضافه تر مقالات سفارش موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را مطالعه بفرمایید.

 امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

2 پاسخ

    1. با سلام
      ممنون از همراهی شما
      بله برای ابزار MOZ به اکانت های قانونی نیازمند هستید
      در خصوص ابزار Ahrefs هم باید بگوییم که به دلیل محدودیت های بسیار زیاد این ابزار، دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد و می توانید از ابزار SEM RUSH استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *