رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. بهترین نمونه کار موشن گرافیک سال 2022 کدام است؟

بهترین نمونه کار موشن گرافیک سال 2022 کدام است؟

نمونه کار موشن گرافیک

موشن گرافیک ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع محتواهایی که در سال های اخیر جایگاه بسیار بالایی را در در میان انواع محتواها پیدا کرده اند، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. قطعا اگر که شما نیز تصمیم به استفاده از انواع موشن گرافیک ها دارید، باید بهترین نمونه کار موشن گرافیک را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید .

منظور ما این است که اگر که قصد دارید بهترین نتیجه را از استفاده از انواع موشن گرافیک ها داشته باشید، باید نمونه کارهای زیادی را دیده باشید، تا بتوانید بهترین موشن گرافیک مربوط به حوزه ی خودتان را پیدا کنید.

موشن گرافیک

بهتر از قبل از اینکه نمونه کار موشن گرافیک را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تعریفی از انواع موشن گرافیک را ارائه دهیم.

ماشین گرافیک تصویر گرافیکی است که حتماً باید دارای حرکت باشد و نوشته ها از جمله اعضای اصلی آن هستند.

موشن گرافیک ها در انواع مختلف ویدیو ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. یکی دیگر از محل‌هایی که از موشن گرافیک ها بسیار استفاده می شود، در وب سایت ها است. استفاده از آنها در طراحی لوگو نیز بسیار به چشم می آید و همچنین موارد زیادی از موشن گرافیک ها را در پست های شبکه های اجتماعی نیز می‌بینیم. اگر که دقت کرده باشید در اپلیکیشن های مختلف تلفن های همراه و کلا قطعات دیجیتال دیگر نیز ما حضور موشن گرافیک ها را حس می کنیم.

بررسی بهترین انواع نمونه کار موشن گرافیک در سال ۲۰۲۲

  • نمونه کار موشن گرافیک Eli Guillou ( زمانی که شما می خواهید بگویید که یک شناگر هستید):

در واقع اگر که در کل این نمونه کار را مورد بررسی قرار دهیم، یک نمونه کار ساده است. در این نمونه ی موشن گرافیک از نوشته ها در لایه بالایی و اشکالی ساده بر روی تصویر زمینه استفاده شده است.

اما همین که زمان بسیار کمی از این ویدیوی موشن گرافیک میگذرد، شما متوجه تاثیرگذاری بسیار بالای این ویدیو می شوید.

می بینیم که یک ویدیوی پر انرژی است که نمونه کاری بسیار زیبا و فوق العاده از اینکه چگونه موشن گرافیک ها، افکت های صدا و صدا های خارج از صحنه را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار دهیم و با استفاده از همه اینها، بتوانیم توجه مخاطب را برای زمانی طولانی جلب کنیم.

این نمونه کار موشن گرافیک، به ما این موضوع را یادآوری می‌کند که حتماً نباید ویدیو موشن گرافیک بسیار پیچیده باشد تا بتواند توجه مخاطب را جلب کند. گاهی ساده ترین انواع آنها زمانی که با ایده های بسیار خلاقانه همراه باشند به اندازه پیچیده ترین نمونه، اثرگذار هستند.

برای مشاهده تعرفه ساخت موشن، به صفحه ی اختصاصی موشن گرافیک در رسانتو مراجعه فرمایید

نمونه کار موشن گرافیک

  • نمونه کار موشن گرافیک Pearson English:

این ویدیو که از طرف یکی از بزرگترین شرکت های آموزشی جهان ساخته شده است، مثال ای بسیار قوی برای ما است که نشان دهد چگونه موشن گرافیک می تواند یک ویدیوی کاملاً پر از اطلاعات و آموزشی را بسازد. برای بسیاری از شرکت ها مخصوصاً شرکت هایی که سرویس های نرم افزاری دارند و با کامپیوتر فعالیت می‌کنند، به دلیل اینکه محصولی فیزیکی ندارند، برای تبلیغ خود باید فرایند عملیات و انجام کار خود را نشان دهند.

چرا که محصول فیزیکی وجود ندارد، همین قضیه باعث می شود که کار بسیار سخت شود. موشن گرافیک تمامی این سختی ها را از بین می برد و نشان می‌دهد که شما هر چیزی را که دوست دارید می توانید بر روی صفحه به مخاطبین خود نمایش دهید. به همین دلیل این ویدیو در بین برترین موشن گرافیک های سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

  • نمونه کار موشن گرافیک اینترنت اشیا گوگل:

برخی از موضوعات وجود دارند که صحبت کردن در مورد آنها سخت است. که یکی از همین ها اینترنت اشیا یا IOT است. به دلیل اینکه موضوع این ویدیو سنگین است، برای انتقال محتوا به مخاطب از تصاویر، حرکت ها و شکل های بسیار ساده استفاده شده است تا مخاطب بتواند به راحتی موضوع اینترنت اشیا را درک کند.

  • نمونه کار موشن گرافیک Mayweather:

این ویدئو یک نمونه کار جالب است که که از مواد و محتوای متفاوتی استفاده کرده است.

با دیدن این موشن گرافیک متوجه می‌شویم که چقدر استایل‌ها و موشن گرافیک های فان و بانمک می‌توانند با صداهای خارج از صحنه و موزیک های قهرمانانه، یک ویدیوی فوق‌العاده تشکیل دهند، که مخاطب را برای زمانی طولانی جذب کند.

این ویدئو یک نمونه بسیار جالب از در کنار هم قرار دادن این محتواهای متفاوت است. و اینکه این محتواها در کنار یکدیگر می‌توانند بازخورد و نتیجه‌ای جذاب داشته باشند.

برای یادگیری سناریو نویسی موشن گرافیک، می توانید به مقاله ی اختصاصی سناریو نویسی موشن گرافیک مراجعه فرمایید

نمونه کار موشن گرافیک

  • نمونه کار موشن گرافیک قدم اول (ChildLine):

موضوعی که این موشن گرافیک دنبال می کند، آزار جنسی است. همانطور که میدانید این موضوع، بسیار تاپیکی قوی و سنگین است. با دیدن این ویدیو متوجه می‌شویم که سازنده ی این موشن گرافیک، چگونه از تصاویر و ویدیوهایی به صورت آهسته یا اسلوموشن استفاده کرده است و همچنین از صداهایی استفاده کرده که تاثیر کلام را بسیار بیشتر می کنند و همچنین جدی بودن موضوع را به مخاطب میرسانند .

بسیاری از ویدیو های موشن گرافیک را می بینیم که با استفاده از تصاویر و محتوا های بانمک، ویدیو را جذاب تر کرده و تاثیر کلام را بیشتر می کنند. در حالی که با دیدن این ویدیو متوجه میشویم که ساختن موشن گرافیک برای موضوعاتی سنگین و سخت بسیار پیچیده است.

  • نمونه کار موشن گرافیک صنعت 4 (Deufol):

توضیح انقلاب صنعتی دیگر، کاری بسیار سخت است. در حالی که می بینیم با ساختن این ویدیو موشن گرافیک، توضیح این مسئله را بسیار قابل درک و راحت کرده اند.

در این ویدئوی Deufol آنها از یک صدای خارجی بسیار قوی و تاثیرگذار استفاده کرده اند تا با استفاده از آن بتوانند در رابطه با این موضوع پیچیده بحث کنند و همچنین همانطور که می‌دانید، تصاویر دیداری بسیار تاثیر گذار تر هستند، به همین دلیل از موشن گرافیک ها برای گیرایی بالاتر و همچنین جذب مخاطبین استفاده شده است.

  • نمونه کار موشن گرافیک پلی آف 2017 (ESPN):

در حالیکه سفارش موشن گرافیک، به طور کامل می تواند انیمیشن سازی شده باشد، در این ویدیو از این قضیه استفاده نشده است. نکته ی بسیار حساسی که در این ویدیو وجود دارد این است که از ترکیب صحنه ها و اکشن های زنده در کنار انیمیشن های موشن گرافیک استفاده شده است. و با استفاده از این نکته توانسته اند که ویدیوی بسیار خاص به وجود بیاورند. با استفاده از این ویدیو آنها توانسته اند که لیگ پلی آف فوتبال را به زیباترین شکل ممکن نمایش دهند .

توصیه می‌کنم که این ویدیو را حتما چند بار ببینید و جزئیات آن را کاملاً مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

نکته دیگری که به طوری بسیار زیبا در این ویدیو مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده از نوشته‌ها است. که توانسته اند میزان گیرایی و جذابیت این ویدیو را بسیار بیشتر کنند.

مطالعه بیشتر: راحت ترین روش های ساخت موشن گرافیک کدامند؟

نمونه کار موشن گرافیک

این ها تعدادی نمونه کار موشن گرافیک بودند که در سطح جهانی شهرت بسیار زیادی دارند.شما می توانید با اشتراک گذاری این مقاله و بازدید از صفحه ی تیزر تبلیغاتی، با نمونه های برتر حوزه ی تیزر تبلیغاتی هم آشنایی پیدا کنید تا در امر ساخت و تولید محتوای ویدئویی با دید باز عمل کنید.

هر کدام از این ویدیوها به دلیل خاصی شهرت زیادی پیدا کردند. موارد زیادی بودند که دلیل شهرت آن‌ها، سادگی استفاده از انواع تصاویر انیمیشنی و موشن گرافیک بوده. که با سادگی هرچه تمام تر توانسته بودند که محتوا و منظور را به مخاطب برساند.

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم بود، این است که برای موضوعاتی موشن گرافیک ساخته شده است که توضیح دادن آنها به صورت کلامی بسیار سخت است.

نمونه کار موشن گرافیک بسیار زیاد دیگری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد میکنیم از سایت ما حتما آنها را بررسی کنید. توصیه ما این است که این ویدیوها را با جزئیات کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا متوجه شوید که برای هر موضوعی از چه مدل موشن گرافیک ای باید استفاده کنید.

 سخن پایانی

در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، به تحلیل نمونه کار موشن گرافیک پرداختیم. چند نمونه از ماشین گرافیک های بسیار معروف در سال ۲۰۲۲ را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. و در ادامه توضیح دادیم که هر کدام از این موشن گرافیک ها به چه دلیلی معروفیت بسیار زیادی دارند. و نکته ای را که برای شما مشخص کردیم این بود که برای سخت ترین موضوعات ممکن هم می‌توان موشن گرافیک های بسیار جذاب و گیرا ساخت.

از اینکه مقاله ما را مطالعه فرمودید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *