رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها چیست؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها چیست؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ

تجارت دیگر مثل گذشته فقط به صورت حضوری و فیزیکی در جریان نیست. امروزه سوای از شیوه سنتی، تجارت به صورت کاملا الکترونیک بر روی بستر اینترنت جریان دارد. شرکت ها برای این که بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی خود بکشانند در فضای آنلاین خود را به نمایش می گذارند.

شرکت ها برای این که بتوانند در فضای آنلاین به خوبی خود را به مشتریان بنمایانند به سراغ آژانس های طراحی و تولید محتوا می روند تا خدمات دیجیتال مارکتینگ از آنها دریافت کنند تا با این خدمات کالاها و اجناس آنها به صورت بهتر و حرفه ای تر برای مشتریانشان معرفی شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه دادن خدمات خاص سعی می کند تا بیزینس شرکت ها را بر بستر اینترنت بهبود ببخشد. بخشی از این خدمات سبب می شوند تا میزان بازدید از سایت شرکت ها افزایش پیدا کند و مشتریان بیشتری به سمت آنها راهی شود.

بخش دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ که ارائه می دهند مربوط به تهیه و ساخت تیزر است تا با شفافیت بالا شرکت ها به مشتریان معرفی شوند. این معرفی شدن سبب می شود تا مشتریان برای استفاده از خدمات شرکت رغبت کنند و در صورتی که راضی بودند آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نوعی خدمات است که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ بر روی بستر اینترنت به شرکت ها ارائه می شود. این خدمات اگر به صورت مناسب و حرفه ای ارائه شود منفعت بسیار زیادی را به شرکت ها می رساند. مامولا شرکت ها به سراغ آژانس هایی می روند که قبلا امتحان خود را پس داده اند و اعتبار بالایی دارند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

هدف از ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط  آژانس چیست؟

هدف از ارائه این خدمات این است که شرکت نسبت به گذشته مشتریان بیشتری داشته باشد و به سود بیشتری برسد. این خدمات معمولا بیشتر به صورت بهینه سازی سایت و تولید تیزر ارائه می شود و در میان دیگران جا افتاده است. غیر از این دو، خدمات دیگری هم ارائه می شود که در ادامه برای شما خوانندگان گرامی خواهیم گفت.

خدمات دیجیتال مارکتینگ که ارائه شده برای شرکت ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ برای این که شرکت ها را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد به آنها خدماتی ارائه می دهد. این خدمات سبب می شوند تا شرکت ها نسبت به گذشته کسب و کارشان رونق بیشتری بگیرد. در ادامه این خدمات را نام برده و مختصر شرح می دهیم تا شما خواننده عزیز و گرامی با آنها آشنا شوید.

سئو کردن مطالب سایت:

یکی از مهم ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها این است که مطالب سایت را به بهترین صورت تهیه می کند. مطالب را طوری حاضر می کند که هیچ نمونه دیگر در سایت دیگر نداشته باشد تا موتور جستجو زمان سرچ کاربران سایت را در نتایج اول به نمایش درآورد.

به نمایش درآمدن سایت در صفحه اول سبب می شود تا میزان ترافیک ورودی به آن افزایش پیدا کند و کاربران بیشتری با خدمات شرکت آشنا شوند. همین نکته کمک می کند تا احتمال استفاده از خدمات و کالاهای شرکت بالا برود و میزان درآمد افزایش پیدا کند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

تولید مقاله سئو برای سایت:

یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها تولید مقالات سئو است. مقالات سئو کمک می کنند تا سایت اعتبار بیشتری را پیش موتور جستجو کسب کند. اعتبار بیشتر سبب می شود تا موتور جستجو سایت را بیشتر از قبل به کاربرانی که سرچ می کنند نمایش دهد.

مامولا آژانس دیجیتال مارکتینگ به مقالات سئو برای سایت اهمیت ویژه می دهد. چون در طول زمان به دست آورده اند که چه تاثیر خوبی بر روی پیشرفت سایت در موتورهای جستجو دارند. نوشتن این مقالات که تمام تکنیک ها بر روی آنها رعایت شود یکی از بهترین استراتژی ها برای رشد یک سایت تجاری است.

طراحی قالب سایت:

امروزه موتورهای جستجو به یکی از مواردی که بسیار اهمیت می دهند و برای رشد کردن سایت ها نمره در نظر میگیرند قالب سایت است. آژانس یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ که ارائه می دهد همین مورد است. مامولا طراحانی دارند که کارشان در این زمینه است.

طراحان سایت تمام نکاتی که باید رعایت شود تا یک قالب سایت امتیاز کامل را از موتور جستجو بگیرد رعایت می کنند. رعایت کردن این نکات سبب می شود تا سایت کاربر پسند طراحی شود و مورد توجه بیشتر موتور جستجو قرار بگیرد. بنا بر این شرکت ها نباید از طراحی قالب مناسب برای سایت خود غافل شوند.

تولید لوگوی تجاری برای شرکت ها:

یکی از موارد مهمی که در خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود طراحی لوگوی مناسب برای یک شرکت تجاری است. لوگوها در تجارت الکترونیک امروز اهمیت زیادی دارند و باعث شناخته شدن سریع تر آنها توسط مشتریان می شوند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ افرادی را تحت عنوان گرافیست در خدمت خود دارد، این افراد طراحی لوگو را با یک ایده زیبا و نو انجام می دهند تا شرکت ها بیش از پیش مورد توجه مشتریان خود قرار بگیرند. یک لوگوی مناسب و زیبا نماینده شرکت در بازار الکترونیک است، شرکت ها از داشتن یک لوگوی زیبا نباید غفلت کنند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

طراحی بنر تبلیغاتی برای شرکت ها:

یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها طراحی کردن بنر است. امروزه شرکت ها برای این که در فضای مجازی بتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند از روش هایی مثل استفاده از بنر دیجیتالی بهره می برند. معمولا بنرهای دیجیتالی محتوای جذابی دارند که سبب جلب توجه کاربران می شود.

شرکت ممکن است در یک دوره تصمیم بگیرد که بر روی محصولات خود تخفیف ویژه بگذارد. در این زمان یک بنر دیجیتال می تواند خبر آف محصولات را عین ویروس بین مشتریان منتشر کند. بنرهای دیجیتال خاصیت اشتراک گذاری دارند، همین نکته سبب می شود تا توسط افراد بیشتری دیده شوند.

فیلم برداری هوایی از پروژه ها:

یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها فیلم برداری هوایی است. این سبک فیلمبرداری معمولا به درد شرکت هایی می خورد که دارای کارخانه وسیع هستند یا در حال ساخت و ساز یک شهرک مسکونی هستند و قصد دارند به این صورت یک نما از بالا به مشتریان خود نشان بدهند.

نشان دادن از بالا به مشتریان کمک می کند که وسعت کار را درک کنند و یا این که به کیفیت سازه ای که ایجاد شده است پی ببرند. این سبک فیلم برداری معمولا از طریق پهبادی که مجهز به دوربین است انجام می شود. این پهباد توسط یک نیروی آموزش دیده و زبده از روی زمین کنترل شده و بر روی سوژه به پرواز در آورده می شود.

تولید تیزر رئال:

یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها تولید تیزر رئال است. در این سبک تیزر تبلیغاتی، همه چیز به صورت واقعی است. بازیگران آدم هستند و فضاهایی که برای فیلم برداری انتخاب می شوند کاملا واقعی است. این سبک از تیزر به شرکت ها کمک می کند تا دست به معرفی بهتر خود بزنند.

یک تیزر رئال که به صورت کاملا حرفه ای توسط آژانس محتوایی تولید شده باشد تاثیرات شگرفی بر روی میزان فروش یک شرکت می گذارد. مشتریان با دیدن تیزر ترغیب می شوند تا از خدمات و کالاهای شرکت بیشتر استفاده کنند و همین موضوع شرکت را به سودهای کلانی می رساند که البته در این بین عوامل موثر بر تعیین هزینه ی ساخت آن بسیار حائز اهمیت است.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

تولید تیزر موشن گرافیک:

یکی دیگر از خدمات آژانس تولید محتوا به شرکت ها تولید  موشن گرافیک است. در این سبک از تیزر اشکال، تصاویر و اشیاء را به وسیله نرم افزارهای کامپیوتری حرکت دار می کنند. آنها را پشت هم قرار داده و با اضافه کردن موسیقی و صدا روی آن، بر میزان جذابیتش می افزایند.

تیزر موشن گرافیک معمولا بسیار کوتاه است و هدف از ساختن آن منتقل کردن پیام با بالاترین سرعت است. اگر تیزر به خوبی تولید شود و پیامش خوب به مخاطبان منتقل گردد، تاثیر خوبی بر روی میزان فروش شرکت خواهد داشت و شرکت در مسیر درست توسعه قرار می گیرد.

تولید تیزر انیمیشن رئال:

یکی دیگر از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها تولید تیزر انیمیشن رئال است. در این سبک از تیزر ابتدا در فضای واقعی فیلم برداری می کنند و در ادامه جلوه های انیمیشنی را توسط نرم افزارهای کامپیوتری که به وسیله شرکت های تکنولوژی درست شده است بر روی آن می افزایند.

اضافه شدن انیمیشن بر روی فیلم رئال میزان جذابیتش را برای مخاطبان افزایش می دهد. جذابیت سبب می شود تا بیننده تا انتهای تیزر رغبت کرده پای آن نشسته و تماشایش کند. دنبال کردن تیزر تا انتها بهترین اتفاقی است که می تواند برای شرکت بیفتد. وقتی بیننده تا انتها تیزر را تماشا کند پیامش را دریافت می کند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.

سخن پایانی

همان طور که در مقاله بالا خواندید شرکت ها برای این که رشد کنند نیاز به یک سری خدمات دارند. این خدمات توسط آژانس های خاص که کارشان تولید محتوای متنی و ویدئویی است ارائه می شود. این خدمات کمک می کند تا شرکت ها توسعه پیدا کرده و به اهداف مد نظرشان برسند.

در انتها لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با کادری مجرب این آمادگی را دارد تا انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را به شما صاحبان کسب و کار کوچک و بزرگ با کیفیتی عالی ارائه دهد. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد قیمت و کیفیت با همکاران واحد روابط عمومی ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *