رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. دیجیتال مارکتینگ
  4. »
  5. تولید محتوا
  6. »
  7. مزیت‌ موشن گرافیک

مزیت‌ موشن گرافیک

مزیت‌ موشن گرافیک

این روزها دنیای گرافیک و بازار کارهای تصویری دنیا بسیار بزرگ و جذاب شده­اند، که در آن تنوع بسیار زیادی وجود دارد.  برای تولید کارهای گرافیکی، راهکارهای بسیاری وجود دارد که در آن محصولات بسیار متنوعی تولید و ساخته می‌شوند. همین دلیل باعث شده است که شما مجبور باشید که خودتان را همیشه در زمینه­ی تولید کارهای گرافیک به­روز نگه دارید، تا در رقابت با دیگران حذف نشوید. 

استفاده از این محصولات برحسب نیاز و کارایی که لازم است صورت می‌گیرد اما به هرحال لازم است تا پیش از انتخاب هرکدام از این محصولات، اطلاعاتی را راجع به آن‌ها داشته باشیم.یکی از محصولات تولید شده در بازار کارهای گرافیکی، موشن گرافیک‌ها هستند. 

موشن گرافیک‌ها که سبکی از کارهای گرافیکی کاربردی هستند، استفاده‌های بسیاری دارند. البته کاربرد این محصول، در مدت زمان کوتاهی بسیار رونق گرفت و افزایش یافت. این موضوع به دلیل مزیت‌های موشن گرافیک بود که سبب شد تا بتواند به خوبی خود را در بازار کارهای تصویری جای دهد.در این مقاله قرار است تا به این موضوع بپردازیم. ابتدا از موشن گرافیک و چیستی آن سخن بگوییم و کاربردهای آن را برشمریم. پس از آن نیز به دنبال مزیت‌های موشن گرافیک گشتیم و آن را به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک در واقع تکه‌هایی از انیمیشن، طرح‌های گرافیکی و فیلم‌های دیجیتال است که با افزودن صدا بر روی آن، برای تشکیل یک فیلم دیجیتال صورت می‌پذیرد. موشن گرافیک کمک می‌کند تا ایده‌ها به روشی آسان و موثر به بینندگان منتقل شود. البته باید بدانید که موشن گرافیک با انیمیشن متفاوت است. 

موشن گرافیک‌ها برخلاف انیمیشن‌ها شخصیت محور نیستند. در موشن گرافیک‌ها اغلب اشکال متحرک، لوگوها و متون کاربرد دارند و جای شخصیت‌ها در انیمیشن گرفته‌اند. با استفاده از موشن گرافیک شما می­توانید هر مفهوم و موضوعی را تبدیل به انیمیشن کنید و پیام خود را به بهترین نحو ممکن به مخاطب انتقال دهید. پس در همین اول بحث گوشه ای از مزیت موشن گرافیک رو دیدید.

کاربردهای موشن گرافیک

موشن گرافیک‌ها کاربردهای بسیاری دارند و در واقع یکی از محبوب‌ترین اشکال گرافیکی و تصویری برای تبلیغات، موشن گرافیک‌ها هستند. ایجاد تبلیغات، پخش تیزر فیلم و ویدئو و سریال، به اشتراک گذاری اطلاعات و بسیاری از موارد دیگر از مزیت موشن گرافیک هستند. با استفاده از به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق موشن گرافیک، می‌توان ارتباط بهتری را با مخاطب خود برقرار کرد و به این ترتیب با افزودن صدا و انیمشین به موشن گرافیک، محتوا برای مخاطب قابل فهم‌تر و ملموس‌تر می‌شود.

از دیگر کاربردهای موشن گرافیک‌ها، ساخت لوگوهای شرکت­ها و وب‌ سایت‌ها و مواردی دیگر مشابه این است. با اضافه کردن موشن گرافیک و انیمیشن به این موارد می‌توان از آن بهره بسیاری برد و لوگوی جذابی را طراحی کرد. و اما گوشه­ ی کوچک دیگری از مزیت موشن گرافیک را هم در این قسمت دیدیم.

موارد کاربری موشن گرافیک

در اینجا تلاش کردم تعدادی از حرفه های مختلف که نیازه از موشن گرافیک استفاده کنند رو بهتون معرفی کنم. هر کدومشون هم بر اساس نیازشون طریقه­ ی انتخاب و ساخت موشن گرافیک ­ها رو قبول می­کنند. بدونید که مزیت موشن گرافیک در همه ی این حرفه ها دیده میشه. بریم ببینیم دسته­ بندی­ ها رو:

حرفه ­ای در رابطه با انتقال اطلاعات:

اگر که شغل شما مرتبط با انتقال داده به دیگران است، یکی از بهترین روش­ها برای انتقال داده، موشن گرافیک است. که در اصل یکی از مزیت موشن گرافیک است. چرا که با استفاده از موشن گرافیک شما مفهوم و منظور خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب می­ رسانید.  تصور کنید به این تصاویر که برای انتقال اطلاعاتتان انتخاب کرده­اید، یک آهنگ بسیار مرتبط و جذاب اضافه کنید در حد بسیار زیادی مخاطب شما جذب مطالب شما شده و در فهمیدن مطالب به او کمک فراوانی کمک می­ شود.

برای اطلاع از نکات ساخت موشن گرافیک، پیشنهاد می شود به مطالعه ی مقاله اختصاصی 7 نکته ی ساخت موشن گرافیک بپردازید

مزیت موشن گرافیک

استفاده از موشن گرافیک در تیتر فیلم ها:

اگر که شغل کارگردانی دارید، یا شغلی مرتبط با فیلم­سازی دارید، تجربه ی استفاده از موشن گرافیک را به عنوان یکی از مزیت موشن گرافیک حتما دارید. در ابتدای فیلم در جهت جذب مخاطب از موشن گرافیک استفاده می­ شود. به نوشته ها که همان اسامی بازیگران و … باشد حرکت داده و یک آهنگ بسیار مناسب و جذاب نیز به این گرافیک زیبا اضافه می­ کنیم، که تاثیر به­ سزایی در ایجاد علاقه در مخاطب دارد.

استفاده از موشن گرافیک در ایجاد لوگو:

ضرورت استفاده از لوگو را همه می ­دانیم، و نیاز به تاکید دوباره نیست. بسیاری از شرکت­ها، سایت­ها و مشاغل مختلف برای ایجاد لوگوی خود از انیمیشن استفاده می­کنند. این انیمیشن­ ها در جذب مخاطب تاثیر بسیار زیادی دارند. حتما خود شما هم تجربه­ ی جذب­ شدن به یک لوگوی دارای حرکت را دارید، پس میزان اهمیت تکنیک­ های مختلف و موثر در ایجاد لوگو را می­دانید. پس یکی از مزیت موشن گرافیک در ایجاد لوگو است.

استفاده از موشن گرافیک در ایجاد مطالب شبکه های اجتماعی:

شبکه­ های مجازی محلی برای قرار دادن مطالب بسیار جذاب هستند. اگر به این قسمت قضیه، یعنی جذاب بودن محتوایتان توجه نکنید، توسط رقبا حذف می ­شوید. یعنی کم کم مخاطب دیگر سراغ شما را نمی­ گیرد. چرا که صفحات دیگری با مطالب بسیار جذاب ­تر وجود دارند که مخاطب می­ تواند آنها را بررسی کند. 

پس اگر از شبکه ­های اجتماعی استفاده می­ کنید، مخصوصا اگر فعالیت شغلی در این شبکه ­ها دارید، حتما باید برای ایجاد مطالب خود از موشن گرافیک در جهت جذاب­ تر کردن مطالب و جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید. و مشخص است که یکی از مزیت موشن گرافیک در شبکه های اجتماعی است.

استفاده از موشن گرافیک در دیجیتال مارکتینگ:

اگر شغل شما دیجیتال مارکتینگ است، استفاده از موشن گرافیک کامل ضروری است. دیجیتال مارکتینگ از قسمت های مختلفی تشکیل شده است، از جمله: شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، موتور جستجو مارکتینگ و … . اگر که شما قصد موفقیت در هر کدام از این بخش ­ها را دارید استفاده از موشن گرافیک ضروری است. 

به عبارتی شما در قسمت­ های مختلف کار خود از موشن گرافیک به عنوان یکی از مزیت موشن گرافیک استفاده می­ کنید. پس اگر شغل دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کرده ­اید، یا برای حرفه و کسب و کار خود دنبال دیجیتال مارکتینگ رفته­ اید، باید موشن گرافیک را به ­طور کامل بشناسید.

این روزها در صنعت تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ، از موشن گرافیک‌ها استفاده بسیاری می‌شود. در واقع یکی از اصلی‌ترین موارد برای تبلیغات ویدئویی موشن گرافیک‌ها هستند که توانسته‌اند به خوبی نیاز بازار را تامین کند. در واقع مزیت‌های موشن گرافیک و موارد استفاده آن سبب شده است تا از این صنعت و سبک بتوان به بیشترین میزان ممکن استفاده برد و بهره ‌برداری کرد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از موشن گرافیک بستگی به بستر مورد استفاده دارد. گاهی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان از این سبک تولید محتوا و مزایای آن بهره برد. مزایائی که در ادامه آن‌ها را خواهید خواند.

برای مشاهده تعرفه ساخت موشن گرافیک، به صفحه ی اختصاصی موشن گرافیک مراجعه فرمایید

مزیت های موشن گرافیک ، مزیت های موشن گرافیک رسانتو

تعدادی از ابزار­ها برای تولید موشن گرافیک

ابزارهای مختلفی برای تولید موشن گرافیک وجود دارند، شما باید تمام این ابزار ها را بشناسید و در نهایت ابزار مورد علاقه­ ی خود را انتخاب کنید. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که برای تولید موشن گرافیک بسیار جذاب گاهی اوقات باید به ­طور ترکیبی از ابزارها استفاده کنید. و بدانید که برای استفاده از تمام مزیت موشن گرافیک، باید از بهترین ابزارها برای تولید آن استفاده کنید.

تولید موشن گرافیک با استفاده از فتوشاپ

هرچند که فتوشاپ نرم افزاری در جهت ادیت و تولید عکس است، ولی متخصصان زیادی برای تولید موشن گرافیک خود از فتوشاپ استفاده می­ کنند، که بسیار در این زمینه حرفه­ ای است.

تولید موشن گرافیک با استفاده از افترافکت

یکی از بهترین محیط ­ها برای تولید موشن گرافیک همین افتر افکت است، چرا که به­ طور اختصاصی توانائی تولید تصاویر و انیمیشن­ های مختلف را دارد. به مخاطب امکان کار در فضای دوبعدی و سه­ بعدی را به ­راحتی می­ دهد. و به شما امکان استفاده از تمام مزیت موشن گرافیک را می دهد.

تولید موشن گرافیک با استفاده از سینما چهاربعدی

یکی از استاندارهای تولید موشن گرافیک در صنعت سینماچهاربعدی است.  شاید کار­کردن با آن سخت­ تر از نرم ­افزارهای دیگر باشد، ولی در نهایت خروجی بسیار خوبی را دریافت می ­کنید. 

تولید موشن گرافیک با استفاده از ایلوستریتور

نرم ­افزار ایلوستریتور نرم ­افزاری بسیار توانا و مفید در جهت تولید انیمیشن است. اگر تجربه­ ی کار با ایلوستریتور را ندارید، همین حالا نصبش کنید و شروع به­ کار کنید چراکه بسیار توانا است. اگر که قصد استفاده از تمام مزیت موشن گرافیک را داشته باشید، کار کردن با نرم افزارهای adobe ضروری است.

مزیت های موشن گرافیک ، مزیت های موشن گرافیک رسانتو

چگونه یک موشن گرافیک بسیار جذاب و تاثیرگذار تولید کنیم؟

در این مرحله شما احساس نیاز به موشن گرافیک را حس کرده ­اید، ضرورت استفاده از موشن گرافیک را می ­دانید، مزیت موشن گرافیک را می دانید، نحوه­ ی تولید موشن گرافیک را می ­ دانید، ولی به­ دنبال این هستید که چگونه یک موشن گرافیم بسیار موثر و جذاب تولید کنید. خب برای این منظور باید در ابتدای امر هدف خود از تولید موشن گرافیک را مشخص کنید. برای مشخص شدن کامل و واضح هدف شما نیاز است تا به یک­سری از سوالات پاسخ دهید.

در قدم اول مخاطب­ های شما چه کسانی هستند؟

محتوایی که شما تولید می­ کنید قرار است که چه مشکلی از مخاطب را برطرف کند؟

چه پیغامی رو شما قراره که به مخاطب منتقل کنید؟

درنهایت می­ خواهید که به کجا برسید؟

موشن گرافیک کدوم بخش از کارتون رو براتون کاور می­کنه؟

بعد از اینکه جواب این سوالات رو به بهترین شکل دادید، برید و نوع موشن گرافیکی که مربوط به شماست رو انتخاب کنید و در نهایت شروع به تولید اون موشن گرافیک کنید.

موشن گرافیک در قالب نقل داستان

در این روش شما به ­راحتی می توانید برند خود را به عنوان یکی از مزیت موشن گرافیک معرفی کنید و بعد اهداف خود و درنهایت دیدگاه­ های آینده­ خود را برای مخاطب بازگو کنید.

موشن گرافیک در قالب ویدئوی تبلیغاتی

شما بین 30 تا 60 ثانیه زمان دارید، تا خودتون رو به بهترین شکل ممکنه به مخاطب معرفی کنید و بهترین­ های خودتون رو بهش نشون بدید و اون مخاطب رو جذب کنید.

موشن گرافیک در قالب ویدئوی آموزشی

در این روش شما به راحتی می­ توانید به مخاطب نمایش دهید که چگونه با استفاده از حرفه­ ی شما می­تواند مشکل خود را حل کند. حتی خوب است که روش ­های بیشتری نیز به او آموزش دهید تا اعتماد مخاطب خود را بیشتر جذب کنید.

موشن گرافیک در قالب ویدئو با توضیح کامل

این روش برای نمایش دادن جزئیات کار شما و همچنین قسمت­ های مختلف کارتان بسیار عالی است. با نمایش دادن جزئیات کار خود به شکلی کاملا موثر اعتماد مخاطب­تان را جلب می­ کنید.

موشن گرافیک در قالب ویدئو سپاس و قدردانی

این روش یکی از بهترین روش­ ها در ایجاد اعتماد بین شما و مخاطب­تان است. در این روش شما حس اعتماد را پیش از خرید در مخاطب ایجاد می ­کنید که بسیار تاثیرگذار است.

پس درنهایت با استفاده از روش­های بالا به­ راحتی می­توانید نوع موشن گرافیک مخصوص خودتان را پیدا کنید و بعد تمرکز خود را روی هرچه بهتر و جذاب­تر ساختن آن کنید. که در نهایت بتوانید از تمام مزیت موشن گرافیک استفاده کنید.

موشن گرافیک در قالب معرفی برند

یکی از موضوعاتی که در آن می توان از موشن گرافیک ها استفاده کرد، معرفی برند می باشد.با طراحی و انتخاب هوشمندانه ی کاراکتری اختصاصی، موشن گرافیک معرفی برند خود را تولید کنید و از این انیمیشن های جذاب برای معرفی هرچه بهتر خود و ثبت در ذهن مخاطبین، استفاده کنید.

خلاصه نکات مزیت موشن گرافیک

همان‌طور که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو در این مقاله خواندید، موشن گرافیک یکی از انواع تولید محتوای بصری است که این روزها کاربردهای بسیاری دارد. در این مقاله ابتدا به توضیحاتی درباره موشن گرافیک پرداختیم و نکاتی را درباره آن بیان کردیم. نکاتی که سبب شده‌اند تا امروز این سبک از محتوای تصویری کاربرد پیدا کند و مورد استقبال قرار گیرد.پس از آن لازم دیدیم تا این سوال را مطرح کنیم که اصلا چرا و به چه علت قصد طراحی موشن گرافیک را دارید؟ و بعد از آنکه مشخص کردیم که هدف شما از طراحی چه چیزی است، به دنبال بهترین نوع موشن گرافیک برای شما بودیم و سپس بهترین ابزار­ها را در زمینه­ ی طراحی مطرح کردیم. 

درنهایت درباره کاربردهای موشن گرافیک صحبت کردیم. کاربردهایی که به دلیل مزیت‌های موشن گرافیک ، روز به روز در حال افزایش هستند و تلاش کردیم و تمام مزیت­ های موشن گرافیک را پوشش دهیم. از همین جهت لازم بود تا در ادامه به طور کاملا مفصلی به این مزایا بپردازیم. امید است تا به اینجا، این مقاله را همراهی کرده باشید و اکنون اطلاعات لازم و کافی را درباره این موضوع کسب کرده باشید. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا استفاده بهتر و کامل‌تری را از موشن گرافیک داشته باشید.

مزیت موشن گرافیک

مزیت‌ موشن گرافیک

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، موشن گرافیک دارای مزایای بسیاری است. مزایایی که سبب شده است تا کابرهای بسیاری سمت موشن گرافیک روانه شوند و استقبال بسیاری را در بین مخاطبان خود داشته باشد. از همین رو در این بخش، از این مزایا نکاتی را آورده‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید آگاهی بیشتری را برای استفاده از موشن گرافیک داشته باشید. در ادامه برخی از این مزیت موشن گرافیک را خواهید خواند.

  1. مقرون به صرفه بودن از نظر مالی و زمانی

    در مقایسه با سایر انواع انیمیشن و ویدیو، موشن گرافیک به روش‌های ارزان‌تر و آسان‌تری ساخته می‌شود، پیچیدگی کمتری را دارد و به راحتی در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری می‌رسد. همین موضوع سبب شده است که موشن گرافیک‌ها از نظر مالی و زمانی محتوایی مناسب باشند. که از بهترین مزیت موشن گرافیک به حساب می آید.

  2. جذابیت بالا برای مخاطب

    تبلیغات یا ویدیوهائی ساخته شده از طریق موشن گرافیک جذاب‌تر از تولید محتواهای متنی و تبلیغات ساده رایج هستند. در واقع با استفاده از موشن گرافیک، افراد بیشتر به سمت محصول مورد نظر جذب می‎ شوند و تبلیغات بهتری برای آن محصول صورت می‌گیرد که یکی از مزیت موشن گرافیک به حساب می آید.

  3. اثر متفاوت و ماندگار

    با استفاده از موشن گرافیک و کاربردهای آن، می‌توان اثری متفاوت و درخشان را خلق کرد. اثری که با استفاده از آن بتوان تاثیرگذاری بسیاری را بر روی مخاطب خود داشت و در ذهن او ماندگار شد و به خوبی به یادگار ماند. به یاد داشته باشید که مخاطب 95درصد مطلب را با استفاده از ویدئو متوجه می ­­شود و ارتباط برقرار می­کند، و اگر این عدد را با 10درصد فهم با استفاده از متن مقایسه کنید متوجه اختلاف بسیار شدید این قضیه می­ شوید.با استفاده از همین یک مورد از مزیت موشن گرافیک می­ توانید برند و محتوای خودتان را در ذهن مخاطب جای کنید، چرا که موشن گرافیک ­ها به خاطر ساختارشان خیلی راحت در ذهن می­مانند.

  4. قابلیت پشتیبانی مناسب

    یکی دیگر از مزیت موشن گرافیک این است که، موشن گرافیک‌ها را می‌توان از فرمتی به فرمت دیگر درآورد. در واقع این سبک از محتوای تصویری پشتیبانی بسیار خوبی را دارد و نرم افزارهای پشتیبانی کننده آن بسیار قوی و کامل هستند.

  5. قابلیت اشتراک گذاری

    پشتیبانی قوی در استفاده از موشن گرافیک‌ها سبب شده است تا این نوع از محتوا، قابلیت به اشتراک گذاری مناسبی را داشته باشد. از آنجایی که موشن گرافیک، نوعی رسانه الکترونیکی است، می‌توان آن را به راحتی از طریق رسانه‌های اجتماعی یا سایر راه‌های آنلاین به اشتراک گذاشت که یکی از مهم ترین مزیت موشن گرافیک به حساب می آید. این به افزایش دسترسی به محتوای ما کمک می کند تا بیشتر دیده و شنیده شود. یادتان باشد درصد به اشتراک گذاشتن تصویر و ویدئو 1200 درصد بیشتر از به اشتراک گذاشتن یک متن ساده است. پس از این موقعیت فوق ­العاده استفاده کنید.

  6. تشویق مخاطب به واکنش نشان دادن

    از مهم ترین مزیت موشن گرافیک می توان گفت که، یادتان باشد مخاطب علاقه­ ی زیادی به واکنش نشان دادن به ویدئو و تصویر دارد تا اینکه به متن واکنش نشان دهد. و 85درصد از مخاطبان علاقه دارند زمانی­که یک ویدئوی جذاب از شما دیدند، به­ دنبال ویدئوی بعدی شما بروند و همین امر باعث می­ شود تا مخاطب شما را دنبال کند و برند شما را به­ خاطر بسپارد.

  7. ظرافت و دقت در تولید محتوا

    همانطور که در مقاله ی مشاوره سئو گفتیم، در بین سبک‌های ویدئویی بازاریابی، موشن گرافیک‌ها ظریف‌ترین، متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌ها را دارند. با استفاده از موشن گرافیک‌ها می‌توان ظرافت لازم را در تولید محتوا به خرج داد و به نکات بسیار ریزی اشاره لازم را داشت. که از جالب ترین مزیت موشن گرافیک به حساب می آید.

  8. افزایش تعداد مخاطب شما

    این مورد را در قسمت­ های مختلف مطرح کردیم. ولی به خاطر میزان اهمیت این مورد، به­ عنوان گزینه ای جدا از مزیت موشن گرافیک هم آن را مطرح می­ کنیم. به خاطر اینکه مخاطبان زمانی­ که با ویدئو مواجه می­ شوند، 12 مرتبه بیشتر تمایل به واکنش، یعنی به اشتراک گذاشتن، کامنت گذاشتن و … می­ شوند، بدیهی است که شما باید برای داشتن مخاطب و برای تشویق اون به فعالیت، از موشن گرافیک استفاده کنید.

  9. قابل فهم کردم محتوای شما

    یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت موشن گرافیک این است که، با استفاده از موشن گرافیک شما می­ توانید هر مفهوم سختی را در قالب انینیشن و ویدئو به قابل فهم ترین موضوع تبدیل کنید. پس اگر حرفه ی پیچیده ای دارید، اگر محصول پیچیده­ای دارید و … اصلا نگران نباشید، چراکه موشن گرافیک برای همین منظور بوجود آمده است.

  10. ارتقای سایت شما در صفحه ی گوگل

    به ­عنوان یک نکته­ ی بسیار مهم از مزیت موشن گرافیک، احتمال اینکه سایت شما در رنک اول گوگل قرار بگیرد، با استفاده از موشن گرافیک، 53بار بیشتر از دیگر سایت­ ها است. پس اگر فعالیت­ تان در سایت­ تان است، استفاده از موشن گرافیک را هرگز فراموش نکنید.این مسئله ی بسیار مهم را در صفحه ی مشاوره سئو بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزیت موشن گرافیک

سئو سایت با موشن گرافیک

در بالا توضیح دادیم که موشن گرافیک در ارتقا رتبه گوگل شما تاثیر خواهد گذاشت.حال شاید برای شما سوال باشد که ارتباط موشن گرافیک با سئو سایت در چیست؟

باید بگوییم که گوگل همیشه خود و الگوریتم هایش را یک کاربر خطاب می کند و در این خصوص سلیقه ی کاربران برای این موتور جستجوی جذاب بسیار مورد اهمیت است.از آنجایی که کاربران دنیای دیجیتال، محتوا های ویدیویی را نسبت به محتوا های متنی بیشتر پیگیری می کنند و نسبت به آنها واکنش های مثبت تری را از خود نشان می دهند، گوگل هم به این سلیقه ی کاربران احترام گذاشته و برای محتوا های ویدیویی که با کیفیت تولید می شوند امتیاز خوبی را در نظر گرفته است.

این محتوا های ویدیویی می توانند در قالب تیزر تبلیغاتی ها و موشن گرافیک طراحی و تولید شوند که با هدف معرفی محصولات و برندینگ منتشر خواهند شد.اما نکته اینجاست که این محتوا های ویدیویی بدلیل اینکه کاربران آنها را می پسندند، باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد و به طور مستقیم، این افزایش ترافیک بر روی سئو سایت شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

جمع بندی مبحث مزیت موشن گرافیک

در این مقاله از سایت رسانتو، از مزایای موشن گرافیک گفتیم. و موارد بسیاری را برای شما تشریح کردیم. مجوعه ی رسانتو توانایی بالایی در تولید انواع موشن گرافیک ها دارد، بطوری که در سال های اخیر میزبان پروژه های بسیا زیادی از طرف دوستان زیادی بوده است. شما هم می توانید سفارش پروژه ی موشن گرافیک خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *