رسانتو

  1. Home
  2. »
  3. مجله رسانتو
  4. »
  5. معرفی 10 تیزر تبلیغاتی برتر در سال 2024

معرفی 10 تیزر تبلیغاتی برتر در سال 2024

10 تیزر تبلیغاتی

به دلیل میزان اهمیت بالایی که انواع تیزر تبلیغاتی در فعالیت برندهای مختلف دارند، محبوبیت بسیار زیادی میان بیزینس های مختلف پیدا کرده اند. از این رو تمامی کسب و کارها به دنبال ساخت یک تیزر تبلیغاتی موثر و جذاب هستند. ولی پیدا کردن ایده ی ساخت تیزر هم کار دشواری است. که ما با مطرح کردن 10 تیزر تبلیغاتی برای شما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد.

در این مقاله از سایت رسانتو، قصد داریم که در رابطه با 10 تیزر تبلیغاتی برتر در سال 2024 صحبت کنیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

 تیزر تبلیغاتی چیست؟

ویدیوی تیزر تبلیغاتی یک ویدیوی بسیار کوتاه است که مخاطبان را به خود جلب می کند. این ویدیوها به شکلی کاملا جذاب، برند و محصولات شما را به دیگران معرفی می کنند. از هر جزئیاتی برای مطرح کردن و جذب مخاطبان استفاده می کنند. که در نهایت مخاطب هم محتوا برایش بسیار جذاب بوده است و هم اینکه سوالات مختلفی در زمینه ی ویدیوی شما در ذهنشان بوجود آمده است.

نکته ی اصلی که در ساخت ویدیو تیزر تبلیغاتی باید مورد تاکید قرار بگیرد، ایده ای است که در ساخت آن داده می شود. در ابتدای کار باید هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی خود را مشخص کنید. و بعد ویدیوهای تیزر مختلف را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید تا ایده ی ساخت تیزر به ذهنتان برسد.بعد از دیدن این ویدیو مخاطبان اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات و برند شما بدست می آورند.

برای مشاهده تعرفه ساخت تیزر، به صفحه ی اختصاصی ساخت تیزر تبلیغاتی در رسانتو مراجعه فرمایید

چرا تیزرهای مختلف جهانی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم؟

یکی از دلایل اصلی که این کار را انجام می دهیم این است که افراد با دیدن تیزرهای مختلف و تحلیل آنها بتوانند ایده برای ساخت ویدیوی تیزر تبلیغاتی خود بدست آوردند. بهترین نمونه های جهانی را ببینند و بعد بتوانند برای خود تیزر بسازند.

10 تیزر تبلیغاتی

10 تیزر تبلیغاتی برتر 2024 کدامند؟

1- یکی از تیزر های تبلیغاتی برتر سال 2024، ویدیوی Oculus است.

Oculus یکی از اولین هایی است که دستگاه واقعیت مجازی را به بازار ارائه داده است. این دستگاه هیچ سیمی ندارد و همچنین هیچ سنسوری ندارد. ویدیوی تیزر تبلیغاتی Oculus چنان جذاب است و پر رقابت ساخته شده است که هر کسی که آن را می بیند علاقه ی زیادی دارد تا این فضای خیلی خاص را تجربه کند. در این ویدیو برای نمایش کارایی دستگاه از تصاویر زنده استفاده می کنند. اگر که شما هم در این زمینه فعالیت دارید، حتما از این ویدیو ایده بگیرید.

2- به عنوان یکی از 10 تیزر تبلیغاتی برتر و مهم می توان به Slack اشاره کرد.

Slack نرم افزاری است که کمک می کند که یک تیم در کنار یکدیگر کار کند. اصلا اهمیتی ندارد که شغل شما چیست، شما می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. در ساخت این ویدیوی تیزر تبلیغاتی هم از تصاویر زنده استفاده شده است و هم مقدار کمی از انیمیشن ها. اگر که قصد ساخت ویدیوی تیزر تبلیغاتی خود را دارید این نمونه یکی از بهترین ها است.

3- یکی دیگر از 10 تیزر تبلیغاتی برتر، ویدیوی G-Shock است.

ویدیوی G-Shock برای یک ساعت ساخته شده است. این ویدیوی تیزر که برای یک مدل از ساعت های خود ساخته اند، توصیه می شود که همه آن را ببینند. در این ویدیو به بهترین شکل ممکن نمایش داده شده است که به چه شکلی می توان یک ویدیوی تیزر تبلیغاتی عالی را حتی بدون گفتن یک جمله ساخت. در ساخت این ویدیو از یک موزیک بسیار هیجان انگیز استفاده شده است که تاثیرگذاری انیمیشن را بالا می برد. اگر که دنبال یک تیزر بسیار جالب هستید از این ویدیو استفاده کنید.

4- از دیگر ویدیوهای تیزر تبلیغاتی باید به OnePlus 6 اشاره کرد.

ویدیوی تیزر تبلیغاتی OnePlus 6 خیلی معروف است. اگر که یکبار این ویدیو را ببینید متوجه می شوید که چرا این تیزر خیلی معروف است. این گوشی موبایل یکی از بهترین و جدیدترین انواع خود است، به خاطر امکانات و ظاهر زیبایی که دارد. این ویدیوی تیزر تبلیغاتی از انیمیشن سه بعدی ساخته شده است. موسیقی بسیار جذاب این ویدیو باعث شده است که میزان گیرایی و اثرگذاری ویدیو بیشتر شود. اگر که ویدیویی می خواهید بسازید که بر تکنولوژی جزیی از آن است حتما از این ویدیو استفاده کنید.

5- از دیگر ویدیوهای تیزر تبلیغاتی، می توان به Google Calendar اشاره کرد.

این تقویم یکی از جدیدترین نسل های تقویم است. این تقویم را می توانید با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. بر خلاف موردی که در قبل به آن اشاره شد، در این ویدیوی تیزر تبلیغاتی از زیرنویس کوتاهی هم استفاده شده است که بسیار در تاثیرگذاری آن نقش دارد. در این ویدیو از تصاویر واقعی و زنده در کنار موشن گرافیک ها استفاده شده است. اگر که قصد دارید برای محصولات خود تیزر تبلیغاتی درست کنید، حتما از این ویدیو استفاده کنید.

6- یکی دیگر از 10 تیزر تبلیغاتی بسیار مهم Magic Leap است.

این ویدیو در رابطه با یک عینک واقعیت مجازی است. در ویدیوی این تیزر تبلیغاتی، از تصاویر زنده و انیمیشن های سه بعدی استفاده شده است.

برای مشاهده پروژه ویدئو مپینگ وزارت نفت کلیک کنید .

10 تیزر تبلیغاتی

7- ویدیوی دیگر، ویدیوی تیزر تبلیغاتی iZettle است.

iZettle یک نرم افزار مالی است که قیمت ها و راه حل های مالی را پیشنهاد می دهد. این ویدیو تیزر نشان می دهد که هر جایی که باشید می توانید از iZettle استفاده کنید و مسائل مالی خود را آنالیز کنید. در این ویدیو از تصاویر زنده و انیمیشن در کنار یکدیگر استفاده شده است ولی با این حال، طول این ویدیو تیزر کوتاه است و بسیار جذاب است. اگر که محصول شما در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی است می توانید از این ویدیو تیزر استفاده کنید و ایده بگیرید.

8- یکی دیگر از 10 تیزر تبلیغاتی معروف TP-Link Smart Bulbs است.

TP-Link Smart Bulbs یکی از اختراعات بسیار جالب در زمینه ی اینترنت اشیا است. با استفاده از اپلیکیشن آن می توانید نورهای خانه ی خود را زمانی که در خانه نیستید کاملا مدیریت کنید. هم آنها روشن و خاموش می شوند و هم رنگشان را می توانید تغییر دهید. در ویدیوی تیزر تبلیغاتی TP-Link Smart Bulbs از تصاویر زنده و واقعی استفاده می شود. و زمانی که با یک موسیقی بسیار جذاب ترکیب می شود کلا تاثیر گذاری بیشتری دارد.

9- تیزر تبلیغاتی دیگر، تیزر Zendesk است.

Zendesk یک نرم افزار مدیریت روابط بین اعضا است که برای تیم های مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تمامی فعالیت های اعضا از جمله ارسال و دریافت ایمیل، گوشی موبایل، شبکه های اجتماعی و … می تواند به اشتراک گذاشته شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

در این ویدیو از المان های بسیار زیبا و خلاقانه ای استفاده شده است. هرچند که زیرنویس کم باشد، ولی جذابیت و گیرایی بالایی دارد. می توان گفت که در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه است و تیزر بسیار جذاب آن نیز گویای همین امر هست.

10- تیزر تبلیغاتی Logitech Crayon یکی دیگر از نمونه تیزرهای تبلیغاتی مطرح است.

Logitech Crayon یک قلم دیجیتال است که برای گوشی های آیفون نسل 6 به بعد مورد استفاده قرار می گیرد. در تیزر به کاربر نشان می دهد که استفاده از این قلم بسیار راحت است و به راحتی می توانید هر چیزی که می‌خواهید را با استفاده از آن تولید کنید. با استفاده از این قلم می توانید هایلایت کنید، بنویسید، خط خطی کنید، نت برداری کنید و هر کار دیگری که با قلم های معمولی می توان انجام داد. و تمامی این ها در ویدیو تیزر تبلیغاتی آنها کاملا مشهود است.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، افرادی بسیار متخصص و ماهری در زمینه ساخت و طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی فراهم آورده ایم تا بتوانیم بهترین تیزر تبلیغاتی را به شما تحویل دهیم. همانطور که در مقالات مختلف توضیح دادیم تنها ساخت تیزر تبلیغاتی مهم نیست، بلکه ایده ساخت آن بسیار با اهمیت است.

چرا که که باید تمامی اهداف ما را از ساخت تیزر تبلیغاتی برای ما فراهم آورد. به عنوان مثال اگر که قصد برندسازی داریم، ایده متناسب با برند سازی و همچنین متناسب با بیزینس و نوع کار ما باید پیشنهاد شود و در کنار همه اینها باید بسیار ماهرانه و باکیفیت ساخته شده باشد. پس ساخت تیزر تبلیغاتی کار آسانی نیست.

اگر برای شما سوال است که تفاوت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک با رئال در چیست، پیشنهاد ما به شما، مطالعه مقاله ی اختصاصی تفاوت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک با رئال می باشد.

10 تیزر تبلیغاتی

سخن پایانی معرفی 10 تیزر تبلیغاتی برتر در سال 2024 

در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، به تشریح و توضیح 10 تیزر تبلیغاتی برتر در سال ۲۰۲4 پرداختیم. مطلب بسیار با اهمیتی که در این زمینه وجود دارد، این است که تنها ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت ندارد. چرا که در پس ساخت تیزر، باید ایده های بسیار جذاب و متناسب قرار گرفته شده باشد.

تنها افرادی می توانند ایده ی بسیار خوبی برای تیزر تبلیغاتی ارائه دهند، که تجربه کاری کافی در این زمینه را داشته باشند. به همین دلیل ما به افراد مختلف توصیه می کنیم که ساخت تیزر ویدیویی تیزر تبلیغاتی خود را به شرکت‌های ماهر در این زمینه بسپارند. به عنوان مثال ما در شرکت خود افرادی بسیار ماهر و متخصصی در این زمینه داریم که فعالیت خاص در زمینه ساخت انواع ویدیو تیزر تبلیغاتی دارند.

همچنین شما می توانید از مشاوره سئو رایگان  و خدماتی دیگر مانند ساخت موشن گرافیک هم بهره مند شوید و با متخصصین ما در ارتباط باشید.

امیدوارم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *